تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس سازمان فضایی کشور در توییتی روز مهندس را تبریک گفت

رئیس سازمان فضایی کشور در توییتی روز مهندس را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجم اسفند ماه روز سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی در تقویم شمسی به نام روز مهندس نام گذاری شده است.

براری با انتشار ویدیویی از تلاش‌های مهندسان ایرانی این روز را به مهندسان حوزه هوا و فضا تبریک گفت و همکاری برای پیشرفت کشور و ساختن آینده‌ای روشن را نوید داد.

خواجه نصیر الدین طوسی زاده ۵ اسفند ماه سال ۵۷۹ شمسی در طوس و دانشمند علوم فیزیک، نجوم، مثلثات، کلام شیعه، احیا کننده فلسفه مشایی و موسس رصدخانه مراغه بوده و در ۱۱ تیرماه ۶۵۳ در بغداد درگذشت. به دلیل خدمات ارزنده او در حوزه علوم مختلف، هرسال ۵ اسفندماه به نام روز مهندس نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز مهندس

در ادامه ویدیو و توییت منتشر شده توسط معاون وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

" ۵ اسفندماه، سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمام مهندسین حوزه فضایی کشور تبریک عرض می‌کنم. همه با هم و دوشادوش یکدیگر برای آینده روشن، پیشرفت و آبادانی ایران عزیز، تلاش خواهیم کرد. "

رئیس سازمان فضایی کشور در توییتی روز مهندس را تبریک گفت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس سازمان فضایی کشور در توییتی روز مهندس را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..