تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bullet Journal | Habit tracker 0.9.3 – اپلیکیشن مدیریت زمان و کار ها مخصوص اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای حال حاضر به دلیل وجود امکانات بسیار زیاد و مشغله‌های فراوان زمان برای افراد سریع‌تر می‌گذرد. این مسئله بعضی اوقات تا به حدی آزار دهنده است که افراد می‌خواهند روز به جای بیست و چهار ساعت، چهل و هشت ساعت باشد تا به تمام کارهایشان برسند.

اما مطلبی که بسیاری از افراد از آن غافل هستند، برنامه ریزی و مدیریت زمان است. یک انسان باید بتواند بیشتر وقت خود را برنامه ریزی کند تا به وسیله این کار به تمام کارهای خود یا حداقل بخش مهمی از آن‌ها برسد. 

نرم افزار Bullet Journal | Habit tracker | To Do List اکنون آمده است تا این کار را برای شما انجام دهد. این برنامه با داشتن محیطی جذاب به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی برنامه‌های روزانه خود را سروقت انجام دهید و بدین شکل زمان خود را مدیریت کنید.

دانلود KMPlayer 2.3.5 ؛ پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Bullet Journal | Habit tracker | To Do List اندروید:

تایمر وظایف ۷ تم جدید برای شخصی سازی ظاهر برنامه تم شب / روز تنظیمات ویجت دارای حالت تاریک مرتب سازی وظایف امکان ایجاد وظایف و کار های تکراری قابلیت استفاده از پین یا پسورد برای قفل گذاری و ایجاد محدودیت دسترسی به محتوای برنامه دارای گزینه های متعدد برای شخصی سازی دستورات swipe فیلتر های مختلف برای ویجت ها قابلیت بکاپ و بازگردانی اطلاعات برنامه (در حافظه محلی یا حافظه آنلاین ابری) هماهنگی با تقویم گوگل دارای رنگ های متنوع برای شخصی سازی ظاهر برنامه

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود A 432 Player - Pro Music sound 23.9 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف دانلود A 432 Player - Pro Music sound 23.9 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف دانلود A 432 Player - Pro Music sound 23.9 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 7 مگابايت

نسخه: 10.46

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bullet Journal | Habit tracker 0.9.3 – اپلیکیشن مدیریت زمان و کار ها مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..