تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست متفاوت همسر شهید رضایی‌نژاد در روز مهندس

شهید رضایی نژادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز پنجم اسفند ماه در تاریخ رسمی کشورمان به نام "روز مهندس" نامگذاری شده است. به همین مناسبت شهره پیرانی همسر شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، این روز را به جامعه مهندسان کشور تبرک گفت.

پیرانی در اینستاگرام خود نوشت:

"آرمیتا بچه که بود بس که هیچ چیز زیر دست ش سالم نمی‌موند اسم مستعارش "مهندس" بود! هنوزم گاهی خرابکاری می‌کنه من یا دایی آرش ش مهندس صداش می‌کنیم. پدرش، اما یک مهندس واقعی بود. هم از نظر علمی هم تجربی و عملی. کسی که علم ش رو در خدمت صنعت قرار داده بود.
روز مهندس را به مهندس‌های هم وطنم تبریک عرض می‌کنم".

پست متفاوت همسر شهید رضایی‌نژاد در روز مهندس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست متفاوت همسر شهید رضایی‌نژاد در روز مهندس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..