تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل‌نکردن شیوع کرونا در قم می‌تواند کل کشور را دچار بحران کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد باید با دید ویژه به قم نگاه کرد تا این شهر و کل ایران دچار بحران نشود. وی بنابر توصیه‌ی پزشکان به قرنطینه رفته است.

دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در روزهای گذشته در تماس مکرر با بیماران مبتلا به کرونا بوده است و بنابر توصیه‌ی پزشکان، باید مدتی در قرنطینه زیرنظر قرار بگیرد. ازاین‌رو در حکمی، دکتر علی ابرازه را به‌عنوان قائم‌مقام خود منصوب کرده است. احمد امیرآبادی، نماینده‌ی قم، نیز با انتشار توییتی اعلام کرد نتیجه‌ی آزمایش کرونای دکتر قدیر مثبت اعلام شده است.

قدیر روز گذشته در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی گفت در روزهای اخیر، تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان بعد از کاهش نسبی، دوباره افزایش پیدا کرده است و وضعیت قم مناسب نیست. او درادامه‌ی صحبت‌هایش اعلام کرد از وزارت بهداشت و هیئت‌دولت درخواست کمک می‌کند تا شاهد اپیدمی در قم نباشیم. قدیر همچنین افزود:

عادت دارم با مردم صادقانه صحبت کنم. باید به قم به‌طورویژه نگاه کرد. در بین افراد تأییدشده به ویروس کرونا، افرادی از کادرپزشکی و پرستاری نیز هستند. برخی افراد نیز هنوز مشکوک هستند و جواب آزمایششان مشخص نیست. از نظر تجهیزات مانند ماسک N95 و لباس‌های مخصوص مشکلی نداریم.

قدیر در پاسخ به این پرسش که «درحال‌حاضر چه آماری از تعداد افراد بستری‌شده در قم وجود دارد؟» گفت آزمایش‌ها به‌صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود و هنوز آزمایش در قم را شروع نکرده‌ایم. نتیجه‌ی آزمایش‌ها را اداره‌ی اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام می‌کند و به ما گفته‌اند آماری نباید اعلام کنیم. او درباره‌ی تجهیزاتی مانند تخت بیمارستان گفت از نظر تجهیزات و تخت بیمارستانی کمبود نداریم؛ اما باتوجه‌به موج دیشب چهارم اسفند و افزایش تعداد بیماران کرونا که در سطح شهر هم پخش هستند، زنگ‌خطر در قم به‌صدا درآمده است. باید با دید ویژه به قم نگاه کرد تا این شهر و کل ایران دچار بحران نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل‌نکردن شیوع کرونا در قم می‌تواند کل کشور را دچار بحران کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..