تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر جه کسی برای تعیین نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس مهم است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که قرار بود روز گذشته دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و بدون حضور تماشاگر به مصاف هم بروند، این دیدار به دلیل دیر رسیدن اتوبوس تیم سپاهان لغو شد. عبدالرحمن شاهحسینی، رییس سابق کمیته انضباطی درباره اتفاقات رخ داده و سرنوشت نهایی این بازی گفت: با توجه به عدم برگزاری مسابقه، کمیته انضباطی باید رای نهایی را درباره نتیجه این بازی اعلام کند که بازی سه بر صفر اعلام شود یا رای به برگزاری مجدد بازی داده شود.

او در ادامه افزود: برای اعلام رای نهایی از سوی کمیته انضباطی، گزارش جلال مرادی، ناظر بازی و سیدمهدی سیدعلی، داور بازی بسیار مهم است.

255 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر جه کسی برای تعیین نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس مهم است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..