تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه مخابرات ایران درباره کرونا

کرونابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور، صفحه رسمی مخابرات ایران در اینستاگرام پستی را در خصوص حواشی این بیماری خطرناک و اقدامات پیشگیرانه آن منتشر کرد.
با وجود پیشرفت‌های چشمگیر بشری در علم پزشکی، نه تنها انسان هنوز نتوانسته است همه بیماری‌ها را ریشه کن کند، بلکه بیماری‌های جدید هر روز به شکل‌های مختلفی خودش را نشان می‌دهد. اما این نشانه بدی نیست و خود باعث پیشرفت‌های جدید در این حوزه می‌گردد.
هراس و نگرانی این روزها، کروناست و شاید یکی از دلایل اصلی فراگیر شدن نگرانی، وجود اطلاع رسانی‌هایی است که به سرعت از طریق اینترنت صورت می‌گیرد و خیلی از این موارد شایعاتی بیش نیست.
در اینکه کرونا، یک ویروس است که می‌تواند خطرناک باشد شکی نیست اما، دلیلی بر نگرانی نمی‌باشد.کافی است نکات بهداشتی را در موردش رعایت نماییم.

کرونا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه مخابرات ایران درباره کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..