تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از ارسال اعلانات فوری به گوشی‌های سری گلکسی عذرخواهی کرد

پس از گزارش کاربران از دریافت اعلانات فوری Find My Mobile، سامسونگ اعلام کرد این پیام در طی یک آزمایش و به‌صورت ناخواسته ارسال شده است.

حساب کاربری Samsung UK در توییتر، تأیید کرد که اعلانات فوری سرویس Find My Mobile به‌اشتباه برای تعداد محدودی از دستگاه‌ها ارسال شده بود. سامسونگ در این توییت نوشت:

اعلان فوری سامسونگ

اخیرا اعلان فوری با مضمون Find My Mobile 1 در تعداد محدودی از دستگاه‌های سری گلکسی ظاهر شده بود. این پیام در طی یک آزمایش در داخل شرکت و به‌صورت ناخواسته ارسال شده بود و هیچ تأثیری روی دستگاه‌های شما ندارد. ما از هرگونه مزاحمت احتمالی که این پیام‌ها برای مشتریانمان ایجاد کردند عذرخواهی می‌کنیم.

پیش‌تر، دارندگان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ در سراسر جهان، گزارش‌هایی را درباره‌ی دریافت اعلانات عجیبی تحت سرویس Find My Mobile ( موبایل من را پیدا کن) منتشر کرده بودند. اعلان یادشده تنها عدد 1 را نمایش می‌داد و پس از ضربه روی آن محو می‌شد. قبل‌تر نیز یکی از کارکنان سامسونگ تأیید کرده بود اعلان یادشده، برای این آزمایش شده است که اطمینان حاصل شود سرویس‌ها به‌خوبی کار می‌کنند. نمونه‌ای از گزارش کاربران در زیر آمده است:

اعلان فوری سامسونگ

تعجب‌برانگیز است. من و نامزدم دقیقا اعلان فوری یکسانی در گوشی سامسونگ دریافت کردیم. گلکسی نوت 10 پلاس او و گلکسی Z Flip من با اعلان مشابهی به‌صدا درآمدند و این اعلان، هنگام ضربه ناپدید شد. حساب کاربری سامسونگ روی هرگوشی متفاوت بود.

نه‌تنها جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ همچون گلکسی Z Flip و سری گلکسی نوت ۱۰، بلکه سری گلکسی اس، گلکسی و گلکسی A نیز اعلان مشابهی را دریافت کرده بودند. به‌صورت عجیبی، حتی کاربرانی که سرویس Find My Mobile سامسونگ را روی گوشی‌هایشان فعال نکرده بودند، مدعی دریافت این اعلان فوری بودند. همانند اپلیکیشن Find My Device گوگل، سرویس Find My Mobile سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌هایشان را درصورت گم‌شدن پیدا کنند. علاوه بر پیداکردن مکان تلفن گمشده از راه دور، کاربران با این سرویس می‌توانند صفحه‌ی دستگاه را قفل کرده، دسترسی‌به Samsung Pay را مسدود کرده و از داده‌های ذخیره‌شده در دستگاه نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از ارسال اعلانات فوری به گوشی‌های سری گلکسی عذرخواهی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..