تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای اولین تصویر واقعی از گوشی OnePlus 8 Pro

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکتبر گذشته ما برای اولین بار گوشی OnePlus 8 Pro را از طریق رندرهای CAD مشاهده کردیم. اما این بار قرار است به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنیم زیرا اخیرا تصویر واقعی این گوشی نیز در فضای مجازی فاش شده است.

جدیدترین تصویر فاش شده از گوشی جدید وان‌پلاس

تصویر فاش شده از این دستگاه، پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. البته باید گفت که متاسفانه اطلاعات جدیدی از آن به دست نمی‌آید و می‌توان گفت تنها شایعات قبلی درباره این گوشی را تائید می‌کند. در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: احتمال معرفی وان‌پلاس ۸ پرو در هفته آینده

افشای اولین تصویر واقعی OnePlus 8 Pro

در پنل پشتی این دستگاه می‌توان سه دوربین را که به صورت عمودی در وسط گوشی قرار گرفته‌اند مشاهده کرد. این دوربین به وسیله یک سنسور 3D ToF که در سمت چپ قرار گرفته و یک فلش LED که دقیقا زیر آن وجود دارد، همراهی می‌شود.

افشای اولین تصویر واقعی OnePlus 8 Pro

رندر نسخه معمولی OnePlus 8

رندرهای قدیمی‌ نسخه‌های دیگر OnePlus 8

ما همچنین رندرهایی از نسخه معمولی این دستگاه دیده‌ایم که شباهت زیادی به نسخه پرو دارند. از تفاوت‌های موجود در بین این دو نسخه می‌توان به حذف ماژول 3D ToF و حاشیه‌ نازک‌تر در بخش بالای اشاره کرد.

افشای اولین تصویر واقعی OnePlus 8 Pro

رندر OnePlus 8 Pro

گوشی جدید وان‌پلاس یک نسخه لایت نیز دارد. البته این دستگاه دارای طراحی متفاوت است و با دو دوربین در پشت خود وارد بازار خواهد شد.

افشای اولین تصویر واقعی OnePlus 8 Pro

رندر نسخه لایت OnePlus 8

شایعه شده است که شرکت وان‌پلاس در ماه مارس یا آوریل از دو نسخه معمولی و پرو گوشی OnePlus 8 رونمایی می‌کند و احتمالا نسخه لایت نیز در کنار آن‌ها خواهد بود.مطمئنا در روزها‌ی مانده اطلاعات بیشتری از این دستگاه و نسخه‌های مختلف آن به ما می‌رسد. باید در نظر داشت که اطلاعات اصلی و رسمی سری OnePlus 8 تنها توسط خود شرکت منتشر می‌شود و تقریبا تمامی اطلاعات دیگری که باقی سایت‌ها به اشتراک می‌گذارند قابل تغییر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای اولین تصویر واقعی از گوشی OnePlus 8 Pro»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..