تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Weather Live Wallpaper 1.48 – لایو والپیپر هواشناسی زیبا برای اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویر پس زمینه را می‌توان جزو مواردی دانست که کاربران هر لحظه از استفاده از دستگاه با آن روبه‌رو هستند. به همین دلیل تصاویر پس زمینه یکی از مهم‌ترین بخش‌های دستگاه هستند و باید با دقت انتخاب شوند. 

عوض کردن تصویر پس زمینه پس از مدتی کاملا طبیعی است زیرا کاربر از آن خسته می‌شود. اما بعضی از نرم‌افزارهای جدید به شما این امکان را می‌دهند که از پس زمینه‌های متحرک که اصطلاحا به والپیپر زنده معروف هستند، استفاده کنید. یکی از بهترین  برنامه‌ها برای انجام این کار Weather Live Wallpaper. Current forecast on screen PRO است که به شما امکانات و انتخاب‌‌های بسیار جذابی ارائه می‌دهد.

شما با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی از پس‌زمینه‌های زنده با توجه به هوای منطقه خود داشته باشید. این بدان معناست که اگر هوای شهری که در آن هستید بارانی باشد صفحه نمایش گوشی شما نیز بارانی می‌شود.

دانلود KMPlayer 2.3.5 ؛ پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Weather Live Wallpaper. Current forecast on screen اندروید:

تغییر تصویر زمینه متناسب با وضعیت آب و هوا، فصل و …. پشتیبانی از سه تامین کننده معتبر اطلاعات آب و هوایی پیش بینی وضعیت آب و هوا تا ۱۰ روز آینده پشتیبانی از حالت مه، رعد و برق، بارش و …. دارای انواع تنظیمات برای کاهش حداکثری مصرف باتری و بهینه سازی آن به روز رسانی مداوم تصاویر زمینه

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود A 432 Player - Pro Music sound 23.9 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف دانلود A 432 Player - Pro Music sound 23.9 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف دانلود A 432 Player - Pro Music sound 23.9 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 39 مگابايت

نسخه: 1.48

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.3 و بالاتر


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Weather Live Wallpaper 1.48 – لایو والپیپر هواشناسی زیبا برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..