تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه HBO به سرویس تلویزیونی یوتیوب می‌پیوندد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس تلویزیونی یوتیوب یک برنامه است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های تلویزیونی را به صورت زنده و یا در زمان دلخواه مشاهده کنند. کاربران این برنامه به بیش از ۷۰ کانال مختلف دسترسی دارند و می‌توانند به میزان دلخواه آن‌ها را تماشا کنند. حالا طرفداران عناوینی مانند بازی تاج و تخت، چرنوبیل و کارگاه حقیقی در آینده نزدیک قادر خواهند بود که برنامه‌های شبکه اچ‌بی‌او را از طریق سرویس تلویزیونی یوتیوب تماشا کنند. گفتنی است که بر خلاف انتظار خیلی از کارران و طرفداران سریال بازی تاج و تخت این قابلیت در زمستان نمی‌آید و قرار است در فصل بهار فعال شود.

جزئیات این سرویس

سرویس پخش زنده برنامه‌های تلویزیونیی، یا همان YouTube TV، اخیرا اعلام کرد که کانال HBO در نظر دارد به زودی، در بهار سال جاری به این سرویس بپیوندد. شرکت‌های YouTube TV و AT&T همچنین امروز صبح اعلام کردند که آن‌ها موفق به امضا و گسترش توافق‌نامه خود برای جابه‌جایی برخی قابلیت‌ها شده‌اند که این امر شامل HBO Max نیز می‌شود. در طی توئیت جدیدی که از حساب کاربری YouTube TV منتشر شده مسئولین این مجموعه نوشتند: " ما احساس خیلی، خیلی خوبی درباره خبری این خبری که قرار است با شما در میان بگذاریم، داریم. شبکه HBO قرار است به زودی در بهار به سرویس تلویزیونی یوتیوب بپیوندد. به خانواده ما خوش آمدی ".

شبکه HBO به سرویس تلویزیونی یوتیوب می‌پیوندد

گفتنی است که شبکه HBO در نظر دارد تا در پانزدهم ماه مارس، فصل سوم سریال WestWorld را منتشر کند. همچنین این کانال میزبان برنامه‌های پرطرفداری مانند Succession، Watchmen و Barry است. برخلاف AT&T که حالا تنها قسمتی از شبکه HBO را در مالکیت خود دارد، سرویس تلویزیونی یوتیوب تلاش دارد تا HBO را در قالب یک قابلیت الحاقی برای برنامه خود، همانند برنامه‌های Showtime و Epix، قرار دهد. این در حالی است که تا به حال هیچ گونه اطلاعاتی درباره میزان قیمت این قابلیت الحاقی مشخص و منتشر نشده است. برخی افراد در فضای مجازی معتقدند این قابلیت قیمت سرویس تلویزیونی یوتیوب به همراه HBO را به حدود ۶۵ دلار در ماه می‌رساند.

بیشتر بخوانید: تاریخ رسمی عرضه بسته الحاقی جدید بازی Fallout 76 اعلام شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه HBO به سرویس تلویزیونی یوتیوب می‌پیوندد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..