تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج نهایی ۱۷ حوزه انتخابیه دیگر توسط ستاد انتخابات کشور اعلام شد

آرای نهایی ۱۷ حوزه انتخابیه توسط ستاد انتخابات کشور اعلام شد. اسامی و تعداد آرای منتخبین این حوزه‌ها به شرح زیر است:

برای حوزه ارومیه سید سلمان ذاکر، روح الله حضرت پور طلاتپه، وحید جلال زاده به ترتیب با کسب ۱۳۸ هزار و ۴۳۶ رأی، ۸۹۰ هزار و ۹۲۰ رأی و ۸۰ هزار و ۹۴ رأی از مجموع ۳۳۱ هزار و ۴۱۳ رأی صحیح به مجلس راه یافتند.

عادل نجف زاده با کسب ۶۸ هزار و ۴۹۸ رأی از مجموع ۱۴۵ هزار و ۱۹۰ رأی صحیح از حوزه خوی و چایپاره به مجلس راه یافت.

سیدغنی نظری خانگاه با کسب ۲۲ هزار و ۴۸۹ رأی از مجموع ۴۷ هزار و ۹۳۷ رأی صحیح از حوزه خلخال و کوثر به مجلس یازدهم راه یافت.

در حوزه پاکدشت از مجموع ۶۸ هزار و ۷۳۷ رأی صحیح فرهاد بشیری با کسب ۳۷ هزار و ۲۲۷ رأی حائز کرسی مجلس شد.

برای حوزه چناران و بینالود از مجموع ۸۵ هزار و ۶۷۷ رأی صحیح حسین عباس زاده با کسب ۲۳ هزار و ۳۱۶ رأی به مجلس راه یافت.

سیداحمد آرایی با کسب ۹۹ هزار و ۱۰۴ رأی از مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۷۰ رأی صحیح در حوزه دزفول به مجلس راه یافت.

در حوزه شیراز از مجموع آرای صحیح ۳۲۰ هزار و ۴۲۸ رأی به ترتیب علیرضا پاک فطرت، روح الله نجابت، جعفر قادری، ابراهیمی عزیزی با کسب آرای ۱۹۳ هزار و ۷۹۰، ۱۲۲ هزار و ۸۰۷، ۱۱۶ هزار و ۶۸۴ و ۱۱۴ هزار و ۳۲۹ رأی به مجلس راه یافتند.

فاطمه محمد بیگی و لطف الله سیاهکلی با آرای ۱۰۸ هزار و ۹۲۴ و ۸۳ هزار و ۵۵۵ رأی از مجموع ۲۲۳ هزار و ۴۳۶ رأی صحیح به مجلس راه یافتند.

در حوزه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۸۲ هزار و ۹۸۷ رأی صحیح، شهریار حیدری با کسب ۲۷ هزار و ۸۰۱ رأی به مجلس راه یافت.

سیدمحمد موحد با کسب ۷۵ هزار و ۸۵۱ رأی از مجموع ۱۲۷ هزار و ۲۰۹ رأی صحیح برای حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مجلس راه یافت.

در حوزه فومن و شفت، خلیل بهروزی فرد از مجموع ۸۰ هزار و ۹۴۵ رأی صحیح با کسب ۴۷ هزار و ۸۵۱ رأی به مجلس راه یافت.

در حوزه لنگرود پرویز محمد نژاد قاضی محله از مجموع ۵۵ هزار و ۵۸ رأی صحیح با کسب و ۲۲ هزار و۶۳۳ رأی به مجلس راه یافت.

مرتضی محمود وند و مهرداد ویس کرمی به ترتیب با کسب ۴۳ هزار و ۸۳۴ رأی و ۳۸ هزار و ۷۷ رأی از مجموع ۱۸۶ هزار و ۳۳۷ رأی صحیح برای حوزه خرم آباد و چگینی بیشترین آرا را کسب کرده و به مجلس راه یافتند.

در حوزه بروجرد عباس گودرزی و فاطمه مقصودی از مجموع ۸۲ هزار و ۱۳۸ رأی صحیح با کسب ۴۹ هزار و ۱۷۰ و ۱۷ هزار و ۸۹۱ رأی به مجلس راه یافت.

حسین گودرزی برای حوزه انتخابیه درود و ازنا از مجموع ۸۰ هزار و ۹۱۰ رأی صحیح ۲۸ هزار و ۴۳۰ رأی کسب و به مجلس راه یافت.

منصورعلی زارعی کیاپی و علی بابایی کارنانی به ترتیب با کسب ۶۶ هزار و ۲۲۵ رأی و ۴۲ هزار و ۲۶ رأی از مجموع ۱۷۲ هزار و ۳۴۲ رأی صحیح در حوزه ساری و میاندرود به مجلس راه یافتند.

در حوزه بابل علی کریمی فیروزجایی و مهدی سعادتی بیشه سری با کسب به ترتیب ۵۳ هزار و ۵۶۹ رأی و ۵۰ هزار و ۷۲۳ رأی از مجموع ۱۸۲ هزار و ۱۶۳ رأی صحیح به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به این ترتیب نتیجه آرای ۱۶۲ حوزه به طور قطعی مشخص و نتایج ۴۶ حوزه دیگر، با تکمیل فرایند شمارش آرا و تکمیل گزارش‌های تجمیعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.‌

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج نهایی ۱۷ حوزه انتخابیه دیگر توسط ستاد انتخابات کشور اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..