تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقب ورود افراد ناشناس به گروه‌های خصوصی واتس‌اپ باشید؛ کاربران واتس‌اپ به ۲ میلیارد نفر رسید؛ همکاری مرسدس با شرکت قایق‌سازی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، ورود به گروه‌های خصوصی واتس‌اپ از طریق جستجوی گوگل امکان‌پذیر است.

طی مصاحبه انجام شده تهیه کننده بازی Final Fantasy 7 اظهار کرد که وی بیشتر از تمامی طرفداران این بازی برای انتشار آن هیجان دارد.

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۳ اسفند را مشاهده می‌کنید.

تصاویر پس‌زمینه ۳ اسفند را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا، با انتشار پست طنزی در توئیتر خود سرعت پیشرفت علم را هدف قرار داد.

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی واتس‌اپ مشخص شده است که کاربران این پیام‌رسان به ۲ میلیارد نفر رسیده‌اند.

طبق اعلام یکی از کاربران شبکه Reddit، نام حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است Call of Duty: Warzone باشد.

شرکت مرسدس تصمیم گرفت تا برای بار دوازدهم با شرکت Cigarette Racing همکاری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقب ورود افراد ناشناس به گروه‌های خصوصی واتس‌اپ باشید؛ کاربران واتس‌اپ به ۲ میلیارد نفر رسید؛ همکاری مرسدس با شرکت قایق‌سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..