تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به شایعه درگذشت شجریان

واکنش معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به شایعات درگذشت شجریانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وخامت حال محمدرضا شجریان استاد آواز ایران و بستری شدن او در بیمارستان، شایعه‌هایی درباره فوت او در فضای مجازی منتشر شد.

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی اطمینان از صحت، سرعت و رقابت برای تولید محتوا در راستای اعتماد سازی در فضای مجازی را از اصول فعالیت در این فضا دانست و انتشار این شایعات را مغایر با این اصول معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: تکذیب شایعه فوت محمدرضا شجریان از زبان پسرش

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط خدادی را مشاهده می‌کنید:

" ‏بار‌ها خبر فوت بسیاری از بزرگان در رسانه‌ها اعلام و سپس تکذیب شده، چرا برای اعلام خبر مرگ رقابت می‌کنیم
باید دقت برای صحت و سپس سرعت و رقابت را بعنوان مهارت در تولید محتوی انتخاب کنیم تا اعتماد مخاطب به رسانه ماندگار شود "

واکنش معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به شایعات درگذشت شجریان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به شایعه درگذشت شجریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..