تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی اصولگرایان در تاکستان و بوئین زهرا/ یک زن، نماینده مرند و جلفا شد/ نتایج غیررسمی برخی حوزه‌های انتخابیه در هرمزگان

با پایان یافتن انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آراء از ساعت ۲۱ در تاکستان و از ساعت ۲۲ در حوزۀ بوئین زهرا و آوج آغاز شد.

برهمین اساس با وجود آمارهای غیر رسمی، پیروزی رجب رحمانی نامزد اصولگرا با بیش از ۲۰ هزار رأی در تاکستان و پیروزی روح الله عباسپور نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیش از ۳۰ هزار رأی در حوزۀ انتخابیۀ بوئین زهرا و آوج قطعی شده است.

معصومه پاشایی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابی مرند و جلفا به مجلس راه یابد.

نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان مرند اعلام نشده است.

براساس این گزارش پاشایی کاندیدای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت مستقل وارد این رقابت ها شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، این آمار غیر رسمی بوده و نتایج رسمی، نهایی و قطعی یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط ستاد انتخابات استان منتشر خواهد شد.

تعیین تکلیف برخی نمایندگان هرمزگان

براساس نتایج اولیه و آمار غیررسمی، احمد جباری (اصولگرا) پیشتاز حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش است.

طبق آنچه مهر گزارش داده، همچنین در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان حسین رئیسی طبق آمار غیررسمی پیشتاز حوزه انتخابیه میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد است.

در حوزه مرکزی استان هرمزگان شامل بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و ابوموسی هم احمد مرادی با اختلاف پیشتاز است و منصور آرامی و محمد آشوری بعد از احمد مرادی قرار دارند، این در حالی است که بیشترین آمارها در شهرستان بندرعباس و قشم قرار دارد و به احتمال زیاد تا صبح شنبه با پایان شمارش آرای صندوق‌های بزرگ بندرعباس و قشم شاهد تغییراتی خواهیم بود.

۲۱۷۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی اصولگرایان در تاکستان و بوئین زهرا/ یک زن، نماینده مرند و جلفا شد/ نتایج غیررسمی برخی حوزه‌های انتخابیه در هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..