تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسداشت جشن ملی حین جشن عروسی

پاسداشت جشن ملی در جشن عروسیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهیابی نماینده‌های حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور، تصویری از حضور زوجی ایرانی با لباس عروس و داماد در پای صندوق‌های رای در فضای مجازی منتشر شد.

این زوج برای عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود و تعیین سرنوشت و آینده کشور حتی در اولین روز از زندگی مشترکشان در پای صندوق‌های رای حاضر شده و از کشور و نظامشان حمایت کردند.

با برگزاری دوره‌های مختلف انتخابات در کشور، شاهد چنین زوج‌هایی که با شرایط خاص در این روز سرنوشت ساز حضور می‌یابند در فضای مجازی هستیم.

بیشتر بخوانید: حضور عروس و داماد در پای صندوق های رأی

در ادامه تصویری از این عروس و داماد در پای صندوق‌های رای را مشاهده می‌کنید:

پاسداشت جشن ملی در جشن عروسی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسداشت جشن ملی حین جشن عروسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..