تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از آخرین حضور شهید قاسم سلیمانی در انتخابات

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «جمهوری اسلامی ایران، یک حرم و باید از این حرم دفاع کرد.» این جمله‌ای از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، سرداری که آخرین رای خود را در سال ۹۶  در کنار یکی از جانبازان مدافع حرم به صندوق انداخت.

شما می‌توانید آخرین تصویر از رای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در  انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶  در کنار جانباز مدافع حرم را در این خبر مشاهده کنید.

تصویری از آخرین رای سردار شهید سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶

بیشتر بخوانید: انتقام سخت خون حاج قاسم یعنی حضور حداکثری پای صندوق رای

شایان ذکر است که یکی از بندهای وصیت‌نامه الهی_سیاسی سپهبد سلیمانی توجه ویژه به ولایت و کشور بود، توجهی که امروز مردم می‌توانند با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای آن را به تصویر بکشند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از آخرین حضور شهید قاسم سلیمانی در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..