تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای گیری دراستان بوشهر تمدید شد

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر ، عبدالکریم گراوند افزود:  از شهروندان تقاضا می شود تا زمان اتمام روند انتخابات کسانی که هنوز فرصت نکرده اند رای خود را در صندوق ها بیندازند از این فرصت تمدیدبرای مشارکت در تعیین سرنوشت خود استفاده کنند.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه درساعات پایانی رای گیری شاهد حضور مردم درشعبه‌های اخذ رای هستیم با درخواست از وزارت کشور و تمدید زمان رای گیری زمینه مشارکت مردم در این دوره از انتخابات فراهم می‌شود.

گراوند گفت: بدلیل طراوت فصل بهار و حضور برخی از مردم استان در تفرجگاه‌ها زمان رای دادن را به ساعت پایانی اخذ رای موکول کردند که هم اینک در شعبه‌های رای گیری حضور دارند.

وی بیان کرد: پس از درخواست تمدید فرمانداران حوزه‌های انتخابیه ستاد انتخابات استان درخواست تمدید زمان رای گیری را از وزیر کشور انجام خواهد داد.

استاندار بوشهر ادامه داد: از زمان آغاز رای گیری تاکنون امنیت خوبی در این استان حاکم است که از همه عوامل نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی قدردانی می‌شود.

وی با تاکید بر صیانت از آرای مردم گفت:سلامت انتخابات اصلی جدی است که همه مسئولان مرتبط با ستاد انتخابات استان بوشهر نسبت به این مهم اهتمام جدی دارند.

گراوند اضافه کرد: رصد فضای انتخابات در همه مناطق استان حاکی است به لطف خدا مردم در فضایی آرام برای تعیین سرنوشت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت دارند.  

استاندار بوشهر گفت:همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل در نظر گرفته شده‌است.

هم اکنون ۶۶ نفر در چهار حوزه انتخابیه شامل ۲۳ نامزد در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، ۱۵ نامزد دشتستان، ۱۴ کاندیدا دشتی و تنگستان و ۱۴ نفر در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه باهم رقابت می‌کنند.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رای که از این شمار ۳۷  هزار و ۶۵۹ نفر رای اولی هستند.

در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ۷۲۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده‌است که ۵۰۱  شعبه معادل ۷۰ درصد ثابت و ۲۱۹ شعبه معادل ۳۰ درصد سیار است.

استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای گیری دراستان بوشهر تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..