تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت 25 درصدی مردم شهرستان میبد در انتخابات تا این لحظه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ «حسین فلاح» که از طریق ویدئو کنفرانس در جمع خبرنگاران حاضر شد با بیان اینکه فرایند رای گیری در شهرستان میبد از راس ساعت ۸ شروع شده است، اظهار کرد: امیدواریم شاهد حماسه ای با شکوه در شهرستان میبد باشیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان میبد 76 شعبه ثبت نام و اخذ رای دایر شده است، تصریح کرد: از این تعداد 58 شعبه سیار و 18 شعبه به صورت ثابت دایر شده است.
فلاح گفت: یک شعبه اخذ رای نیز برای اقلیت زرتشتی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان میبد با بیان اینکه در این شهرستان 61 هزار نفر واجد شرایط دارد که تا این لحظه 25 درصد این جمعیت در انتخابات مشارکت داشته اند.

ً۹۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت 25 درصدی مردم شهرستان میبد در انتخابات تا این لحظه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..