تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور وزیر ورزش به فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان در پی دیده شدن شواهد بیماری کرونا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با دستور دولت و محوریت وزارت بهداشت تشکیل شده همکاری کامل داشته باشند.

در بخشی از دستور وزیر ورزش و جوانان به سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی آمده است: حفظ سلامت ورزشکاران، قهرمانان و تماشاگران از اولویت‌های جدی شما برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا باشد و بخصوص در مسابقات لیگ در رشته های مختلف با همکاری سایر دستگاه‌ها و وزارت بهداشت تمهیداتی جدی برای رعایت ایمنی محیطی و سلامت تیم‌ها و تماشاگران داشته باشید.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور وزیر ورزش به فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد مقابله با ویروس کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..