تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بلد و نشان نزدیک‌ترین صندوق رای را پیدا کنید

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و ‏رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با انتشار توئیتی در فضای مجازی از قابلیت بسیار مفید اضافه شده به دو نرم‌افزار مسیریاب ایرانی خبر داد.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده اکنون اطلاعات صندوق‌های رای در این دو نرم‌افزار اضافه شده است. به این ترتیب کسانی که قصد دارد مکان مناسبی برای رای دادن پیدا کنند بهتر است با استفاده از این مسیریاب‌ها بهترین مکان برای رای دادن را انتخاب کنند.

امیر ناظمی در توئیتر خود نوشت:

"با #بلد و #نشان نزدیک‌ترین صندوق رأی را می‌توان یافت!
به امید روزی که #انتخابات از ثبت‌نام، رای‌دهی، جمع‌سپاری کمک‌های مالی ستادها، شمارش آراء تا انتشار نتایج تا ... تمامی به‌روز، پیشرو و فناورانه باشد!

ممنون از آقای عرف و ستاد انتخابات برای آزادسازی داده مکانی صندوق‌ها"

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بلد و نشان نزدیک‌ترین صندوق رای را پیدا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..