تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه مهم ستاد انتخابات وزارت کشور درباره مدارک برای اخذ رای /آمادگی هیأت مرکزی نظارت برای نظارت بر انتخابات

به گزارش خبرآنلاین متن اطلاعیه شماره۱۷ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

با عنایت به آغاز فرایند اخذ رای از ساعت ۸ صبح، به آگاهی عموم ملت شریف ایران می زساند جهت اخذ رای از تمامی واجدین شرایط در انتخلبات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولبن میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن کارت ملی یا شماره ملی نیز ضروری می باشد.

لذا از هموطنان عزیز درخواست می شود با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی خود ضمن مراجعه به یکی لز شعب اخذ رای برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایرانی افزوده و مجریان انتخابات را در هرچه بهتر برگزار نمودن آن یاری نمایند.

اطلاعیه شماره ۸ ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات
همچنین ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه شماره ۸ را صادر کرد.

متن اطلاعیه شماره ۸ شورای نگهبان بشرح زیر است. 

«با حمد و سپاس الهی، با توجه به آغاز روند اخذ رأی در شعب سراسر کشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین دوره میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هیات نظارت آمادگی کامل خود را جهت امر نظارت بر انتخابات در تمامی سطوح بویژه در شعب اخذ رای، به اطلاع عموم مردم سرافراز ایران اسلامی می رساند.

ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری»

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه مهم ستاد انتخابات وزارت کشور درباره مدارک برای اخذ رای /آمادگی هیأت مرکزی نظارت برای نظارت بر انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..