تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Runtastic Sit-ups & Abs PRO 1.13 - برنامه ور

دانلود Runtastic Sit-ups & Abs PRO 1.13 - برنامه ورزشی دراز و نشست روزانه اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم افزار‌های برسی کننده سلامتی و تناسب اندام یکی از پرکاربردترین نرم افزار‌های موجود در گوشی‌های هوشمند برای ورزشکاران و طرفداران ورزش است، اما نرم افزار‌هایی که به صورت پیشفرض روی گوشی‌های هوشمند نصب شده‌اند درایا محدودیت‌هایی هستند و به درد ورزش‌های خاص نمی‌خورند. اما نرم افزار Runtastic Sit-ups & Abs PRO یکی از نرم افزار‌های بسیار قدرتمند در حوزه سلامتی و تناسب اندام است که حتی می‌‍تواند تعداد دراز و نشست‌های انجام شده توسط کاربر را شمارش کند. همچنین این نرم افزار می‌تواند برای حفظ تناسب اندام کاربر به او برنامه دهد. این برنامه توانسته است امتیاز ۴.۴ از ۵ را در فروشگاه پلی دریافت کند.

دانلود Runtastic Sit-ups & Abs PRO 1.13 - برنامه ورزشی دراز و نشست روزانه اندروید

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Runtastic Sit-ups & Abs PRO اندروید :

شمارش دقیق تعداد تکرار های دراز و نشست به وسیله شتاب سنج موجود دسترسی به سه سطح علمی و دقیق دراز و نشست تایمر خودکار شمارش معکوس برای استراحت بین مجموعه های ورزشی باز خورد های صوتی مربی مجازی ذخیره تمامی سوابق شخصی خود در دیتابیس برنامه به اشتراک گذاری موفقیت های خود با دوستانتان جمع آوری مدال های انگیزشی برای عملکرد بهتر یادآوری تمرینات بعدی خود گزارش های شخصی و آمار ورزشی (به عنوان مثال آمار ماهانه یا سالانه)

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود Summoner’s Greed – Idle TD 1.17.3 بازی استراتژیک برای اندروید  Instagram 9.5.5 Instagram 9.5.5  

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید       

 

حجم: 16مگابايت

نسخه: v1.13

نوع فایل: apk برای اندروید
اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر
 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Runtastic Sit-ups & Abs PRO 1.13 - برنامه ور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..