تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت تاج با گزینه پیشنهادی‌اش

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال چند هفته پیش از سمت خود استعفا داد و فدراسیون فوتبال را رها کرد. بعد از این اتفاق حیدر بهاروند، نایب رئیس دوم تاج و رئیس سازمان لیگ، تا رسیدن انتخابات به‌عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

با نزدیک شدن به انتخابات و به پایان رسیدن زمان انتخابات، گروه‌های مختلف سعی در حمایت از کاندیداهای خود دارند. در همین راستا مهدی تاج از حبیب کاشانی حمایت کرده است. گزینه‌ای که مانند تاج بیماری قلبی شدیدی دارد و مانند او روی قبلش عمل انجام داده است.

این مسئله این سوال را در ذهن می‌آورد که اگر رئیس بعدی هم مانند خود تاج دچار ضعف قلبی شود، چه اتفاقی و درگرگونی‌ای در فدراسیون فوتبال رقم خواهد خورد؟

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت تاج با گزینه پیشنهادی‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..