تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریان مقاومت از حضور میلیونی پای صندوق‌های رای جان تازه‌‎ای خواهد گرفت

جریان مقاومت از حضور میلیونی پای صندوق‌های رای جان تازه‌‎ای خواهد گرفت

ملت شریف و بزرگ ایران در حالی قدم به عرصه یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان می‌گذارد که بی‌تردید کشور در یکی از پیچ‌های مهم تاریخی در مسیر توسعه و تعالی قرار گرفته است.

اکنون زمانی است که استکبار و بدخواهان ایران اسلامی پس از آنکه هرآنچه توطئه و کید در چنته داشتند به کار گرفتند تا بین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی  جدایی بیندازند، ابلیس‌وار در گوشه‌ای به نظاره نشسته‌اند تا ثمره دسیسه‌های خود را نظاره کنند. اما زهی خیال باطل که ملت ایران را نمی شناسند.

ملتی که بنابر فرمایش رهبر عزیزمان، تاب‌آوری‌شان در راه اسلام و انقلاب حیرت انگیز است. ملتی که در برهم زدن معادلات غرب و استکبار استاد است و اجازه نداده است هیچ یک از بدخواهانش تاکنون خشنود گردند.

این بار نیز ملت ایران به صحنه خواهد آمد چون می‌داند انتخابات امنیت آفرین و دشمن‌شکن است. چون می‌داند یک انتخابات پرشور با ناامیدی دشمنان، فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن را کاهش می‌دهد.

ایرانیان در انتخابات شرکت می‌کند چون فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی ایران را دوست دارند و به آن عشق می ورزند.

ملت ایران این بار نیز خواهد آمد چون آگاه است که شکوه انتخابات، مظهر پایداری و مقاومت ملی است.

این انتخاب نه فقط بر ایران که بر جغرافیای مقاومت نیز اثرگذار است و بدون شک مشارکت گسترده مردم، اراده جریان مقاومت را تقویت خواهد کرد.

شرکت در انتخابات وظیفه‌ ملّی، انقلابی، شرعی و یک جشن ملّی برای احقاق حق مدنی است تا گام دوم انقلاب استوارتر برداشته و حرکت در مسیر تعالی ایران اسلامی هموارتر شود.

سازمان پدافند غیر عامل کشور با دعوت از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات تاکید می‌کند؛ خلق حماسه‌ای دیگر به دست مردم فهیم ایران در راه است و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت نقش خواهد بست و در تاریخ خواهند نوشت که در 2 اسفند 1398، ملت ایران چشم جهانیان را خیره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریان مقاومت از حضور میلیونی پای صندوق‌های رای جان تازه‌‎ای خواهد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..