تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورسیکلت برقی زیرو SR/S رونمایی شد

زیرو در چهاردهمین سال آغاز فعالیتش، موتورسیکلت برقی و اسپرت SR/S را رونمایی کرد که در دو مدل با ظرفیت پیمایش ۳۲۳ کیلومتر عرضه می‌شود.

به‌دنبال عرضه‌ی موتورسیکلت خیابانی برقی SR/F در سال ۲۰۱۹، زیرو (Zero Motorcycles) با مدل جدید SR/S قصد دارد تنوع محصولاتش خود را برای سال ۲۰۲۰ گسترش دهد. موتورسیکلت برقی SR/S با تجهیزات آیرودینامیکی کامل و تجربه‌ی سواری راحت‌تر، سبک متفاوتی به طیف محصولات زیرو می‌دهد.

SR/S یکی از موتورسیکلت‌های برتر زیرو شناخته می‌شود؛ زیرا از برخی از بهترین مشخصات قدرت و شعاع حرکتی در این دسته برخوردار است. مثل SR/F، این موتورسیکلت نیز از موتور الکتریکی هواخنک ZF 75-10 و باتری لیتیوم‌یون ۱۴/۴ کیلووات‌ساعتی برای تولید ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. اوج قدرت این موتورسیکلت برقی در ۵،۰۰۰ دوربردقیقه اتفاق می‌افتد و حداکثر سرعتش ۲۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

موتورسیکلت الکتریکی زیرو SR/S در مدل‌های استاندارد و پریمیوم دردسترس خواهد بود و باتری اضافی با هزینه‌ی بیشتر نیز در هر دو وسیله وجود دارد که شعاع حرکتی را افزایش می‌دهد. بدون این باتری اضافه، مدل‌های استاندارد و پریمیوم قادر خواهند بود به شعاع حرکتی ۲۶۰ کیلومتر در شهر و ۱۳۱ کیلومتر در بزرگراه و ۱۷۵ کیلومتر ترکیبی دست یابند. با بهره‌گیری از باتری ذخیره، این شعاع به ۳۲۳ کیلومتر در شهر و ۱۶۵ کیلومتر در بزرگراه و ۲۱۸ کیلومتر در حالت ترکیبی می‌رسد.

در مدل پریمیوم، امکاناتی ازجمله دستگیره‌ی گرم‌شونده و پوشش سردسته‌های آلومینیومی وجود دارد. به‌لطف شارژرهای سطح ۲، مدل پریمیوم SR/S که از شارژر استاندارد ۶ کیلووات بهره می‌برد، می‌تواند تقریبا در دو ساعت ۹۵ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. با استفاده از شارژر سریع سفارشی ۱۲ کیلووات‌ساعتی، زمان شارژ ۹۵ درصد ظرفیت باتری به یک ساعت کاهش می‌یابد. در مدل استاندارد که به شارژر ۳ کیلووات‌ساعتی مجهز است، شارژ ۹۵ درصد ظرفیت باتری حدود چهار ساعت طول می‌کشد؛ درحالی‌که با اضافه‌کردن شارژر سریع ۶ کیلووات‌ساعتی، سرعت شارژ آن تقریبا به ۱/۳ ساعت کاهش می‌یابد.

Zero SR/S electric motorcycle / موتورسیکلت برقی زیرو Zero SR/S electric motorcycle / موتورسیکلت برقی زیرو Zero SR/S electric motorcycle / موتورسیکلت برقی زیرو مقاله‌های مرتبط:

اگرچه SR/S موتورسیکلت اسپرت است، زیرو ادعا می‌کند همچنان سواری راحتی دارد. در SR/F با موقعیت پای نسبتا پایین و دسته‌های فرمان بالا و ارتفاع صندلی ۷۸ سانتی‌متری، حالت نشستن موتورسوار عمودی‌تر است؛ اما کارایی موتورسیکلت با استفاده از قطعات آیرودینامیکی و شیشه‌ی جلو حفظ می‌شود. به‌گفته‌ی مسئولان زیرو، اگر عامل دیگری را در نظر نگیریم، خم‌شدن پشت شیشه‌ی جلو باعث افزایش ۱۳ درصدی شعاع حرکتی درمقایسه‌با SR/F می‌شود.

موتورسیکلت برقی SR/S از تمام فناوری‌های معمول زیرو نیز برخوردار است. به‌عنوان مثال، از سیستم‌عامل Cypher III زیرو بهره می‌برد که امکان نظارت بر وضعیت موتورسیکلت و شارژ را فراهم کند. در SR/S همچنین داده‌های اشتراکی جمع‌آوری و سیستم به‌روزرسانی می‌شود. این ویژگی‌های برای دو سال اول مالکیت و خرید رایگان خواهد بود.

موتورسیکلت برقی SR/S نیز مانند SR/F مجموعه‌ی کاملی از تجهیزات الکترونیکی ازجمله ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل گشتاور درگ، مجموعه‌ای از حالت‌های مختلف سواری و اتصال بلوتوث ازطریق گوشی هوشمند تلفن‌همراه برای نظارت، به‌روزرسانی سیستم، وضعیت موتورسیکلت، اشتراک داده‌ها و... دارد.

قیمت مدل استاندارد SR/S بدون احتساب مالیات و هزینه و اعتبارات دولتی آمریکا از ۱۹،۹۹۵ دلار شروع می‌شود و مدل پریمیوم SR/S با قیمت ۲۱،۹۹۵ دلار فروخته می‌شود. قیمت باتری اضافی ۲،۸۹۵ دلار است؛ اما تا ۱ مارس ۲۰۲۰ دردسترس نیست. تمام موتورسیکلت‌های زیرو واجد شرایط دریافت ۱۰ درصد اعتبار مالیاتی دولت فدرال برای خودروهای الکتریکی هستند.

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورسیکلت برقی زیرو SR/S رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..