تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن سویا به تیم شهر مبتلایان به ویروس کرونا پیوست!

باشگاه سویا از انتقال رسمی بازیکن این تیم، دانیل کاریکو به تیم «ووهان زال» چین خبر داد.

این مدافع پرتغالی که از سال 2013 عضو سویا بود، با انجام 167 بازی رکورد بیشترین فصول متوالی بازی برای برای تیم سفیدپوش آندلس را در اختیار داشت و کاپیتان دوم این تیم محسوب می‌شد، با قراردادی 3 میلیون یورویی راهی چین شده است.

کاریکوی 31 ساله در حالی حاضر شده برای تیم ووهان زال بازی کند که این تیم در شهر محل انتشار ویروس مرگبار کرونا قرار دارد.

ویروس کرونا که تا کنون جان بیش از 2 هزار نفر را گرفته است، سبب قرنطینه شهر ووهان شده است. فصل جدید سوپرلیگ فوتبال چین قرار بود در ماه جاری آغاز شود اما از بیم افزایش سرعت انتشار ویروس کرونا بازی‌های این لیگ به زمان دیگری موکول شده است.

یکی از بازیکنان تیم ووهان زال، لئو باپیتیستائو، مهاجم سابق تیم‌های اتلتیکومادرید و اسپانیول است که به دلیل قرنطینه شدن شهر ووهان نتونا در ایام تعطیلی لیگ چین نتوانست به کشورش برزیل برگردد.

به گزارش نشریه سان انگلیس، کاریکو تا زمان برطرف شدن کامل بحران ویروس کرونا در چین قرار نیست به چین سفر کند ضمن اینکه تمام بازی‌های فوتبال این کشور هم به حالت تعلیق درآمده است. با این حال این موضوع سبب نشده است که کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها تصمیم او برای قبول پیشنهاد بازی در شهر ووهان را زیر سؤال نبرند.

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن سویا به تیم شهر مبتلایان به ویروس کرونا پیوست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..