تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی از جدا کردن قطعات گوشی منعطف سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ویدئو آزمایش مقاومت گوشی گلکسی Z Flip مشاهده کردید که صفحه نمایش این دستگاه چگونه مانند پلاستیک خش می‌افتد. سوال اساسی که پس از دیدن این فیلم به ذهن ما می‌رسد این است که پس شیشه این گوشی کجاست؟

بیشتر بخوانید: فروش بسیار سریع گلکسی Z Flip، نسل جدید گوشی‌های منعطف سامسونگ

فردی که آزمایش مقاومت این گوشی را انجام داد تصمیم گرفت که گلکسی Z Flip را کاملا از هم جدا کند تا بتواند شیشه آن را بیابد و بر اساس جدیدترین ویدئویی که منتشر کرده موفق به این کار شده است. جدا کردن صفحه پلاستیکی باعث به وجود آمدن خرابی‌های بسیار جدی در دستگاه می‌شود و حتی مسبب ترک خوردن لایه شیشه‌ای می‌شود؛ بنابراین، مقاومت در برابر خراش جزء مزایای استفاده از شیشه فوق العاده نازک نیست، شما هنوز هم باید هنگام استفاده از گوشی مراقب باشید.

پیشرفت سامسونگ در ساخت گوشی منعطف

البته سامسونگ در این گوشی پیشرفت بسیار خوبی در بخش لولا داشته است. این بخش اکنون طراحی کاملاً جدیدی دارد. می‌توانید چرخ دنده‌ها و فنر‌هایی را که به آن اجازه می‌دهد تلفن را در هر زاویه نگه دارد، مشاهده کنید. همچنین، برس‌هایی به منظور جلوگیری از گرد و غبار وجود دارد که در طرفین مکانیسم لولا و همچنین در امتداد قاب فلزی نیمه‌های بالا و پایین قرار دارند.

اگر دوست دارید بدانید قطعه‌های استفاده شده در گلکسی Z Flip چگونه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند ویدئویی که در ادامه برای شما قرار داده‌ایم مشاهده کنید:

باتری دو تکه گوشی گلکسی Z Flip

باتری به دلیل محدودیت‌های تعادل فضا و وزن به دو تقسیم شده است. باتری نیمه بالایی، ۹۳۰ میلی‌آمپری است که ظرفیتی کمی دارد و مابقی ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپری در نیمه پایینی یافت می‌شود که شامل سیم پیچ شارژ بی سیم Qi، پورت USB-C و بلندگو نیز هست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی از جدا کردن قطعات گوشی منعطف سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..