تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حق‌الناس⁩ خط قرمز ما است؛ با متخلفین انتخاباتی برخورد خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به دو روز تا انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است و نامزدهای انتخاباتی از هر فرصتی برای رسیدن به صندلی خانه ملت استفاده می‌کنند، فرصتی که این بار تکنولوژی و شبکه‌های ارتباط جمعی هم به کمکشان آمده و کد انتخاباتی خود را برای دیگران پیامک می‌کنند. 

در همین راستا محمد جواد جهرمی وزیر سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات مطلبی را در حساب توییتری خود منتشر کرده است. 

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

"ارسال پیامک‌های انبوه و عضوکردن ناخواسته در گروه‌ها وکانال‌ها توسط برخی از ستاد‌های انتخاباتی برای مردم آزاردهنده شده است. می‌پرسند شماره ما را از کجا آورده‌اند؟

حق‌الناس⁩ خط قرمز ما است. با متخلفین شدیدا برخورد خواهیم کرد، هر که می‌خواهند باشند. شکایت در ۱۹۵ از شما، پیگیری از ما!

امروز از معاونم، رییس سازمان تنظیم مقررات خواستم این موضوع را پیگیری کنند. انتخابات باید در فضایی برگزار شود که مردم بدون آزردگی خاطر و در آرامش، کاندیداهای مطلوب خود را انتخاب کنند. "

حق‌الناس⁩ خط قرمز ما است؛ با متخلفین انتخاباتی برخورد خواهیم کرد

حق‌الناس⁩ خط قرمز ما است؛ با متخلفین انتخاباتی برخورد خواهیم کرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حق‌الناس⁩ خط قرمز ما است؛ با متخلفین انتخاباتی برخورد خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..