تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت آیکون‌های ویندوز را تغییر می‌دهد

عرضه ویندوز رنگارنگ توسط مایکروسافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در حال شروع به کار بردن آیکون‌هایی برای برنامه‌های نصب شده ویندوز ۱۰ است که برای مدرن‌سازی سیستم عامل شرکت طراحی شده است. به‌روزرسانی‌های انواع برنامه‌های داخلی ویندوز ۱۰ همه در دسترس آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۰ هستند که این آیکون‌های جدید را روی ویندوز خود دارند و از اصول طراحی جدید مایکروسافت پیروی می‌کنند. مایکروسافت صد‌ها آیکون جدید ویندوز ۱۰ را در ماه دسامبر فاش کرد و همه آن‌ها به مراتب رنگارنگ‌تر و مدرن‌تر از آنچه امروزه در سیستم عامل وجود دارد، هستند.

بیشتر بخوانید: حذف برنامه‌های پیش‌فرض ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر می‌شود

ماشین حساب، برنامه موسیقی Groove، نامه الکترونیکی، ضبط صدا، زنگ هشدار و ساعت، فیلم و تلویزیون و تقویم اولین برنامه‌های داخلی مایکروسافت هستند که آیکون‌های جدید را دریافت می‌کنند و موارد دیگری نیز پس از آن‌ها به‌روزرسانی می‌شوند. مایکروسافت همچنین قصد دارد برنامه‌هایی مانند Photos را که دارای لوگوی سفیدی هستند با آیکون‌های رنگارنگ‌تر به‌روزرسانی کند و آن‌ها را تغییر دهد. آیکون‌های جدید Mail و تقویم مایکروسافت هم در برنامه آزمایشی به‌روزرسانی مایکروسافت ویندوز ۱۰ قرار دارند یعنی به زودی شاهد عرضه به‌روزرسانی این ویندوز برای کاربران با آیکون‌‎های رنگارنگ خواهیم بود.

عرضه آیکون‌های رنگی جدید برای ویندوز ۱۰ جزو برنامه گسترده‌تر مایکروسافت برای طراحی جدید نرم‌افزار و سرویس‌های خود است. همه این آیکون‌های جدید در ویندوز 10X رونمایی خواهند شد. ویندوز 10X برای دستگاه‌های دارای دو نمایشگر طراحی شده است. ویندوز ۱۰ در لپتاپ‌ها و رایانه‌های شخصی معمولی هنوز به وضوح تجدید نشده است، اما همچنین مشخص نیست که آیا لوگوی جدید ویندوز یا طراحی جدید منوی استارت به آن‌ها هم خواهند رسید یا خیر.

عرضه ویندوز رنگارنگ توسط مایکروسافت

مایکروسافت همچنین پیش‌تر آیکون‌ها و طراحی Office خود را با استفاده از گزینه‌های جدید برای وورد، اکسل، پاور پوینت، وان نوت و موارد دیگر دوباره طراحی کرده است. این طراحی جدید حتی به نسخه‌های جدید آفیس سیستم‌ گوشی‌های هوشمند هم رسیده، به طوری که مایکروسافت روی طراحی جدید سیستم‌های خود برای انواع برنامه‌های تلفن همراه متمرکز شده است. مرورگر به روز شده Edge مایکروسافت نیز دارای یک آیکون جدید و حتی خود Office نیز دارای یک آرم مدرن‌تر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت آیکون‌های ویندوز را تغییر می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..