تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته تصویر زیبا از حرمین کاظمین (ع)

جدیدترین تصاویر از حرمین کاظمینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حرم امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) که به دلیل همجواری با نام حرمین شریفین کاظمین نیز خوانده می‌شود در شهر کاظمین عراق، همه ساله پذیرای شیعیان و محبان اهل بیت از سرتا سر جهان است.

اخیرا تصاویر جدیدی از این دو حرم در فضای مجازی منتشر شده است که با استقبال عاشقان این دو امام رئوف مواجه شده است.

امام موسی کاظم (ع) فرزند امام جعفر صادق (ع)، هفتمین امام شیعیان و امام محمد تقی (ع) فرزند امام رضا (ع) در این شهر مدفون هستند. علاوه بر این بزرگان، مقبره عالمانی، چون شیخ مفید، خواجه نصیر الدین توسی، سید مرتضی و سید رضی نیز در کاظمین بوده و محل زیارت دوستداران این عالمان است.

بیشتر بخوانید: تصاویری زیبا از بارش برف در حرم امام حسین (ع)

در ادامه تصاویر جدید از کاظمین را مشاهده می‌کنید:

جدیدترین تصاویر از حرمین کاظمین

جدیدترین تصاویر از حرمین کاظمین

جدیدترین تصاویر از حرمین کاظمین

جدیدترین تصاویر از حرمین کاظمین

جدیدترین تصاویر از حرمین کاظمین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته تصویر زیبا از حرمین کاظمین (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..