تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Pocket World 3D 1.2.6 - بازی تفننی &am

دانلود Pocket World 3D 1.2.6 - بازی تفننی جالب به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سبک پازل و معمایی در بین بازی‌های موبایلی دارای طرفداران زیادی است و همین موضوع سبب شده است که شرکت‌های سازنده بازی‌ها تمرکز خاصی روی این دسته از عناوین داشته باشند. یکی از عناوین پرطرفدار سبک پازل، بازی Pocket World 3D است که توسط استودیو Minimonster game توسعه و طراحی شده است. وظیفه گیمر در این بازی حل کردن پازل‌ها و معما‌هایی است که به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند خواهد بود. این بازی در عین سادگی ظاهر از گرافیک بسیار سطح بالایی بهره می‌برد؛ همچنین در این بازی کلیه معما‌ها به صورت ۳۶۰ درجه طراحی شده‌اند.

Pocket World 3D v1.2.6  – بازی بسیار زیبا و خلاقانه “دنیای جیبی سه بعدی” برای اندروید

رخی از ویژگی‌های بازی Pocket World 3D – Assemble models unique puzzle اندروید:

طراحی‌های عالی و بسیار حرفه‌ای گرافیک HD و مدل سازی‌های پرجزئیات گیم پلی ساده و مفهومی دارای بخش آموزشی اولیه سبک پازلی و جورچین بسیار سرگرم کننده وجود بیش از ۱۰۰ پازل مختلف و چالش برانگیز سفر به نقاط مختلف دنیا با بازسازی پازل‌ها و جورچین‌ها از روی سازه‌های معروف جهان قابلیت چرخاندن تصویر و مشاهده مدل‌ها به شکل کاملاً سه بعدی و ۳۶۰ درجه امکان اضافه کردن مدل‌های ساخته شده و سه بعدی به دنیای واقعی با کمک فناوری AR موسیقی متن‌های شنیدنی و آرامش بخش بهینه سازی شده برای اجرای صحیح و روان روی تبلت‌ها و موبایل‌های اندرویدی

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود Summoner’s Greed – Idle TD 1.17.3 بازی استراتژیک برای اندروید  Instagram 9.5.5 Instagram 9.5.5  

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید       

 

حجم: 83مگابايت

نسخه: v1.2.6

نوع فایل: apk برای اندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر
 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Pocket World 3D 1.2.6 - بازی تفننی &am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..