تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماسک‌های مختلف آنتونی هاپکینز در فیلم «سکوت بره‌ها»

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونی هاپکینز بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده در سال ۱۹۹۲ برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. یکی از معروف‌ترین‌ فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده "سکوت بره‌ها" است. سکوت بره‌ها فیلمی ترسناک روانشناختی است که توسط جاناتان دمی در سال ۱۹۹۱ کارگردانی شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند جودی فاست و اسکات گلن با آنتونی هاپکینز همبازی شده‌اند.

این فیلم داستان شخصیتی به نام هانیبال لکتر بوده که نابغه روان‌پزشکی، آدم‌خوار و آدم‌کش زنجیره‌ای است. به تازگی تصویر جالبی از هاپکینز در حال امتحان کردن ماسک‌های مختلف برای شخصیت لکتر در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:
عکس کمتر دیده شده از ماسک‌های مختلف آنتونی هاپکینز در

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماسک‌های مختلف آنتونی هاپکینز در فیلم «سکوت بره‌ها»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..