تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک تولد صفحه اینستاگرامی AFC به کریم باقری

تبریک تولد صفحه اینستاگرامی AFC به کریم باقریبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های مجازی موقعیتی را برای کاربران و هواداران افراد مشهور ایجاد می‌کند تا به وسیله آن فعالیت های اشخاص مورد علاقه خود را دنبال کرده و از اخبار مربوط به آنان به سرعت با خبر شوند. بر همین اساس ساعتی پیش شاهد پست اینستاگرامی صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم که با انتشار تصویری از کریم باقری بازیکن ملی ایرانی ، او را اسطوره پرسپولیس نام نهاده و تولدش را تبریک گفت.

این کنفدراسیون در صفحه رسمی‌اش پستی گذاشته و نوشت:" با آرزوی بهترین ها برای اسطوره پرسپولیس در روز تولدش."

تبریک AFC به کریم باقری

کریم باقری متولد روز، ۱ اسفند ۱۳۵۲ بازیکن سابق تیم ملی ایران است که سوابق بسیار درخشانی را در کارنامه کاری خود دارد، او در تیم های زیادی از جمله پرسپولیس و تراکتورسازی بازی کرده و با داشتن ۵۰ گل ملی، دومین گلزن برتر تیم ملی ایران است و در حال حاضر به کار مربی‌گری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: مرد خوش شانسی که زنده از زیر قطار بیرون آمد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک تولد صفحه اینستاگرامی AFC به کریم باقری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..