تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به بحث مبارزه با اعتیاد به‌عنوان یک تکلیف نگاه شود

به گزارش خبرآنلاین از لرستان ، وی خاطرنشان کرد: پیشگیری همیشه مهم‌تر از درمان بوده و هزینه‌هایی که برای آن باید پرداخته شود بسیار کمتر از هزینه‌های درمان است.

یاری موفقیت در مقوله آموزش و پیشگیری از اعتیاد را یکی از راه‌های کم کردن هزینه‌های دولتی برشمرد و افزود: تشکیل این کارگروه‌ها و بارش افکار در این جلسات منجر به تولید محتوای مؤثر و عملیاتی‌تر می‌شود که با تزریق آن به جامعه گام مهمی برخواهیم داشت.

گفتنی است، در این جلسه دستگاه‌های اجرایی در خصوص پیگیری مصوبات جلسه قبل به ارائه اقدامات خود پرداخته و ۴ مصوبه را در دستور کار جدید خود قرار دادند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به بحث مبارزه با اعتیاد به‌عنوان یک تکلیف نگاه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..