تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ عرضه جهانی گوشی Honor 9X Pro اعلام شد

تاریخ عرضه جهانی گوشی Honor 9X Pro اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آنر یکی از شرکت‌های چینی سازنده تلفن‌های همراه و گجت‌های هوشمند است که در چند ساله گذشته توانسته است به محبوبیت نسبتا خوبی در بین کاربران دست پیدا کند. این شرکت در ماه ژولای سال گذشته بود که عرضه گوشی Honor 9X Pro در چین را آغاز کرد و این گوشی تا الان توانسته است فروش خوبی داشته باشد، اما به تازگی آنر تاریخ عرضه جهانی این گوشی را اعلام کرده است.

این خبر توسط مدیر عامل شرکت آنر و از طریق صفحه فیسبوک او اعلام شد. طبق اعلام George Zhao قرار است گوشی Honor 9X Pro ر تاریخ ۲۴ فوریه سال جاری یعنی کمتر از یک هفته دیگر وارد بازار شود. همچنین با وجود جدا شدن آنر از هوآوی، اما ظاهرا هنوز این دو شرکت در ارتباط با یکدیگر هستند چرا که مدی رعامل آنر اعلام کرد که خدمات پس از فروش Huawei Mobile برای این گوشی فعال است و جایگزین خدمات Google Mobile شده است.

تاریخ عرضه جهانی گوشی Honor 9X Pro اعلام شد

به این ترتیب گوشی Honor 9X Pro اولین گوشی از شرکت آنر خواهد بود که خدمات گوگل را کنار گذاشته و از خدمات هوآوی استفاده خواهد کرد. این گوشی از پردازنده Kirin ۸۱۰ Soc استفاده می‌کند که می‌توان آن را جزو پردازنده‌های رده بالای بازار موبایل حساب کرد. همچنین این گوشی در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد که هر دو مدل این گوشی از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. همچنین Honor 9X Pro از نمایشگر ۶.۵۹ اینچی استفاده می‌کند که کیفیت FHD+ را در اختیار کاربر می‌گذارد؛ انرژی این گوشی نیز از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL 

این گوشی در چین با اندروید ۹ عرضه شد، اما با توجه به سخت افزار و عرضه شدن آن به صورت جهانی انتظار می‌رود آنر پس از مدتی بروزرسانی اندروید ۱۰ را برای این گوشی عرضه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ عرضه جهانی گوشی Honor 9X Pro اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..