تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته الحاقی جدید بازی The Division به زودی عرضه خواهد شد

بسته الحاقی جدید بازی The Division به زودی عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین سازندگان عناوین رایانه‌ای است که هر ساله سود بسیار یالایی را از فروش نسخه‌های جدید مجموعه‌های پرطرفدار خود به دست می‌آورد. یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های شرکت یوبیسافت که توانسته است فروش بسیار خوبی را برای این شرکت به دنبال داشته باشد مجموعه The Division است. نسخه جدید این مجموعه سال گذشته وارد بازار عناوین رایانه‌ای شد و همانطور که از آن انتظار می‌رفت توانست به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کند.

اما شرکت یوبیسافت چند وقتی است که اخبار مربوط به عرضه بسته الحاقی جدید این بازی در فضای مجازی منتشر می‌کند و طبق آخرین تریلر منتشر شده از سوی یوبیسافت قرار است این بسته الحاقی در ۳ مارس سال جاری برای تمامی کنسول‌ها وارد بازار شود. در این بسته الحاقی شخصیت اصلی داستان یعنی Aaron Keener به شهر نیویورک باز می‌گردد و قرار است داستان این بسته الحاقی در نیویورک روایت شود. نقش گیمر در این بازی پیدا کردن Keener است، اما داستان بازی به گونه‌ای طراحی شده که پیدا کردن او اصلا کار ساده‌ای نباشد و گیمر اتفاقات زیادی را در این بازی تجربه خواهد کرد.

بسته الحاقی جدید بازی The Division به زودی عرضه خواهد شد

در داستان این بازی دشمنان قدیمی‌تر بازی یعنی Rikers و Cleaners‌ها نیز وجود دارند و گیمر در مسیر داستان بازی با این موجودات نیز مبارزه کند. چهره‌های جدید نیز در این بسته الحاقی به بازی اضافه شده‌اند که از آن‎‌ها می‌توان به Faye Lau و Paul Rhodes اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی

این بسته الحاقی قرار است در دسترس گیمر‌هایی قرار گیرد که درز بازی به بالاترین سطح برسند و تمامی ماموریت‌های بازی را به انتها رسانده باشند؛ بازیکنان جدید هم می‌توانند بدون ورود به بخش اصلی بازی و صرفا با ورود به داستان این بسته الحاقی، بازی خود را از سطح ۳۰ آغاز کنند. علاوه بر این، این بسته الحاقی قرار است حدود ۳۰ دلار قیمت داشته باشد و از طریق فروشگاه‌های اصلی هر کنسول در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته الحاقی جدید بازی The Division به زودی عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..