تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | تصاویر خبرگزاری مشرق از وضعیت بیمارستان کامکار قم پس از شناسایی دو مورد ابتلا به کرونا

خبرگزاری مشرق این تصاویر را از بیمارستان کامکار قم منتشر کرده است که مرکز تخصصی این استان برای درمان مبتلایان احتمالی به کرونا ویروس است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم: شیوع بیماری کرونا در قم کنترل‌شده است و از مردم می‌خواهیم همچنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی، نگران شیوع این بیماری نباشند. گروهی از مدیران مرکز کنترل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت برای کنترل و نظارت بر اقدامات صورت گرفته در قم مستقر شده‌اند. تمام مراکز درمانی قم در حال آماده‌باش هستند و تجهیزات درمانی نیز به میزان کافی در دسترس است. مردم باید از حضور در اجتماعات پرهیز کنند و در غیر این صورت از ماسک استفاده نمایند.

6161




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | تصاویر خبرگزاری مشرق از وضعیت بیمارستان کامکار قم پس از شناسایی دو مورد ابتلا به کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..