تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Rotation - Orientation Manager 4.3.3 - برنامه مدیریت حالت صفحه نمایش

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، چرخش آن‌هاست. زیرا می‌توان به وسیله آن بازی‌ها و یا فایل‌های ویدئویی را به حالت تمام صفحه مشاهده کرد. اما این قابلیت نیز دارای محدودیت‌هایی است. 

این محدودیت عدم توانایی دستگاه در قفل کردن روی یک حالت است. تصور کنید میان یک بازی یا فعالیت مهم در صفحه‌های مختلف جابه‌جا شده و می‌خواهید جهت نمایشگر تغییری نکند. اما با این قابلیت شما نمی‌توانید روی یک صفحه خاص قفل شوید تا بتوانید راحت کار خود را انجام دهید. این مشکل حتی باعث از بین رفتن تمرکز نیز می‌شود.

برنامه Rotation – Orientation Manager Full نرم‌افزار فوق العاده‌ای است که برای مدیریت چرخش صفحه نمایش دستگاه شما کاربر بسیار زیادی دارد. این برنامه توسط Pranav Pandey توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

تصاویری از  محیط برنامه

 

VideoShow VideoShow VideoShow

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Rotation – Orientation Manager اندروید:

مدیریت کامل بر روی چرخش صفحه نمایش پشتیبانی از ۱۰ حالت مختلف چرخش بنا بر نیاز های کاربران امکان قفل کردن دستگاه بر روی حالت عمودی و یا افقی تنظیم جهت گیری صفحه نمایش در حالتی خاص برای هر کدام از برنامه ها چرخش خودکار صفحه هنگام اتصال هدست به دستگاه پشتیبانی از تم های مختلف رنگی ویجت های مختلف برای کنترل سریع و آسان تمامی حالت ها

 • دانلود و مشخصات فایل


 دانلود برای اندروید  

حجم: 3 مگابايت

نسخه: 4.3.3

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Rotation - Orientation Manager 4.3.3 - برنامه مدیریت حالت صفحه نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..