تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مسابقه نبرد ابرقهرمانان زومجی با جایزه ویژه پلی استیشن 4 شرکت کنید

آیا تا بحال از خود پرسیده‌اید که محبوب‌ترین ابرقهرمان یا ضدقهرمان بین کاربرهای زومجی، کدام‌یک از شخصیت‌های بی‌شمار کامیک بوکی است؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را دریافت کنید، با نبرد ابرقهرمانان که با جوایز ارزنده‌ای نیز همراه است، همراه زومجی باشید.

این مسابقه که بین ۳۲ ابرقهرمان و ضد قهرمان جریان دارد، از چهارشنبه ۲۳ بهمن سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی با نبرد بین فلش و دکتر استرنج کار خود را آغاز می‌کند و در مدت زمانی تقریبا یک ماهه، در وب‌سایت زومجی جریان دارد. پیش از ارائه توضیحات در رابطه با نحوه انتخاب شخصیت‌ها، نحوه شرکت در نظرسنجی و قرعه‌کشی و برنده شدن یکی از چندین جایزه ارزنده این مسابقه و همچنین قوانین مسابقه، شما را به تماشای زوم‌کست ویژه قرعه‌کشی که با توضیحاتی همراه است، دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

پیش از معرفی تمامی شخصیت‌های حاضر در نبرد ابر قهرمانان زومجی، نوبت شرح قوانین و نحوه برگزاری نظرسنجی مسابقه است:

۱. روند برگزاری مسابقات به این صورت است که هر روز ساعت ۱۷:۰۰، یک مسابقه آغاز می‌شود و شما تا ساعت ۱۶:۰۰ روز بعد فرصت دارید تا بین یکی از دو شخصیت هر مسابقه یکی را انتخاب کنید. با اتمام رای‌گیری، نتیجه مسابقه اعلام می‌شود و ساعت ۱۷:۰۰ همان روز، مسابقه بعدی آغاز می‌شود. 

۲. همه مسابقات تک حذفی هستند؛ این یعنی پس از پایان هر مسابقه شخصیت با رای کمتر از مسابقه حذف می‌شود. پس اگر می‌خواهید شخصیت محبوب‌تان حذف نشود، با دعوت دوستانتان برای رای‌دهی شانس برنده شدن شخصیت محبوب خود را افزایش دهید.

۳. صفحه اصلی مسابقه که می‌توانید با وارد کردن آدرس https://www.zoomg.ir/SHB2020  به آن دسترسی داشته باشید، هر روز و پس از اتمام هر نظرسنجی به‌روز رسانی خواهد شد. در این صفحه می‌توانید براکت به‌روز شده مسابقات را مشاهده کنید و از آخرین اخبار و اطلاعات مسابقه با خبر شوید. 

۴. با پرکردن فرم قرعه‌کشی و شرکت در نظرسنجی‌های مسابقه، می‌توانید در قرعه‌کشی جذاب و پر از جایزه نبرد ابرقهرمانان زومجی شرکت کنید. لطفا فرم را تنها یک بار و با دقت پر کنید زیرا کد ملی تکراری در سیستم ثبت نمی‌شود و هنگام تقدیم جوایز، کد ملی شخص برنده با هویت وی تطبیق داده می‌شود، بنابراین نام و نام خانوادگی خود را به صورت فارسی و مطابق با کارت ملی‌ خود وارد کنید. در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و برنده شدن در مسابقه، جایزه به فرد دیگری تعلق خواهد گرفت. آونگ، نماینده چندین برند مختلف از جمله Adata، حامی مسابقه نبرد ابرقهرمانان زومجی است. جوایز مسابقه به شرح زیر هستند:

پلی‌استیشن 4 ارتقا یافته با SSD Adata SU800 512GB و هارد اکسترنال گیمینگ یک ترابایتی Adata 770G برای دو نفر درایو اس اس دی Adata SX8200 Pro یا S11 Pro با ظرفیتی ۵۱۲ گیگابایت برای سه نفر  اس اس دی پر سرعت و با دوام Adata SU800 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت برای سه نفر هارد اکسترنال Adata HD380، تنها هارد مقاوم در برابر ۳ تن فشار در دنیا با ظرفیت ۲ ترابایت برای دو نفر هارد اکسترنال Adata HD770G، اولین هارد اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB برای سه نفر

۵. فرم شرکت در قرعه‌کشی در همه راندهای نبرد کاراکترها فعال خواهد بود و شما تا روز فینال فرصت دارید این فرم را پر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنید.

۶. با به اشتراک‌گذاری صفحه اصلی مسابقات با دوستان خود، شانس برنده شدن شخصیت محبوب‌تان در نبرد ابرقهرمانان زومجی را افزایش دهید.

با پر کردن فرم زیر و شرکت در نظرسنجی، شانس خود را برای برنده شدن یکی از چندین جوایز ارزنده نبرد ابرقهرمانان بیازمایید:

فرم قرعه‌کشی

دقت کنید که هر کد ملی تنها یک‌بار فرصت شرکت در مسابقه را دارد و در هنگام قرعه‌کشی، کد ملی‌های تکراری حذف می‌شوند.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مسابقه نبرد ابرقهرمانان زومجی با جایزه ویژه پلی استیشن 4 شرکت کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..