تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز چهار خودرو جدید با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد

امروز ایران‌خودرو و سایپا هرکدام دو خودرو جدید معرفی کردند. سهم هریک از غول‌های خودروسازی ایران یک مدل سواری چهاردر صندوق‌دار و یک کراس‌اور بود.

صبح امروز، چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ و در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیئت‌وزیران، با حضور دکترروحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، علی ربیعی، سخن‌گوی دولت، پیروز حناچی، شهردار تهران و فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو، چهار خودرو جدید تولید شرکت‌های خودروسازی کشور رونمایی شد.

ایران‌خودرو پروژه‌ی 132K و دنا پلاس توربو خودکار و سایپا نسخه‌ای از رهام متکی بر مگاپلتفرم ایرانی و یک کراس‌اور را معرفی کرد. شایان ذکر است هنوز تصاویر رسمی و اطلاعات فنی از محصولات جدید این دو شرکت خودروساز بزرگ کشور منتشر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز چهار خودرو جدید با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..