تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم

رنجبران

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم، کمتر از ۴۸ ساعت دیگر حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برپا خواهد شد. حماسه‌ای که بسیاری از چهره‌های مطرح رسانه‌ای پیش بینی حداکثری از حضور مردم در سراسر کشور دارند.

در همین راستا، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس دهم، مطلبی را در حساب توییتری خود منتشر کرد. 

رنجبران در حساب توییتری خود نوشت:

"همکاران عزیزم در همه‌‌ی حوزه‌های سازمان شبانه‌روز در تلاشند تا زمینه حضور پرشور مردم رو برای انتخابات روز جمعه فراهم کنند. شاید برخی حرف من راخیلی خوش‌بینانه بدانند، اما وقتی رشد نظرسنجی‌های موثق را می‌بینم به شکستن نصاب حضور مردم در انتخابات مجلس دهم، بسیار امیدوارم.
ان‌شاءالله"

پیش بینی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما از حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..