تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای وصیت‌نامه جواد خیابانی چیست؟

وصیت‌نامه جواد خیابانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد خیابانی از جمله گزارشگران محبوب و نام آشنای ایران است مسابقات ورزشی بسیاری را برای مردم گزارش کرده و در گفتگوهایی که تا  امروز در شبکه های مختلف سیما و جرائد داشته، بیش از پیش طرفداران بسیاری را جذب کرده است. 

جواد خیابانی در جدیدترین گفتگو خود با شبکه تی‌وی‌پلاس، درباره وصیت‌نامه خود گفت: «وصیت نامه من مستند زندگی دیه‌گو مارادوناست. من سال‌ها پیش با مارادونا مصاحبه کردم و تا امروز اجازه ندادم پخش شود. البته قرار نیست تا زمانی که زنده هستم پخش شود و این وصیت من است که باید بعد از مرگم منتشر شد.»

شما درادامه می‌توانید ادامه این گفتگو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای وصیت‌نامه جواد خیابانی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..