تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ عربی «الرّد الحاسم»در خونخواهی شهدای جنایت تروریستی آمریکا

نماهنگ عربی «الرّد الحاسم»در خونخواهی شهدای جنایت تروریستی آمریکا به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیرو قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله پهپادی ارتش تروریست امریکا ترور شد و به شهادت رسید. همراه او ابومهدی المهندس، فرمانده میدانی حشدالشعبی نیز به شهادت رسید. علاوه بر این دو فرمانده عالی رتبه محور مقاومت در منطقه، همراهان آنان هم شهید شدند که چهارتن از نیرو‌های سپاه از جمله  سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانیان در میان آنان بودند.

شهادت سردار دلها برای مردم ایران خبر نبود، فاجعه ای بود که مثل یک پتک که ناگاه روی سر فرود بیاید و همه وجود آدم را متلاشی کند روح جان مردم ایران را پر از خشم کرد و پس از شهادت ایشان تنها زمزمه های انتقام بود که از مردم شنیده می شد. پس از گذشت شهادت جانسوز سردار سلیمانی نماهنگ عربی بسیار زیبای «الرّد الحاسم»  در خونخواهی شهدای جنایت تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ عربی «الرّد الحاسم»در خونخواهی شهدای جنایت تروریستی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..