تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک‌ها در نحوه تعامل خود با شرکت‌های دانش‌بنیان چابک‌تر عمل کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج ، خالد جعفری در نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، رییس پارک علم و فناوری، و مدیران شعب منتخب بانک‌های استان، ضمن تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان، اظهار داشت: جوانان و کارآفرینان فعال در این حوزه، ضامن توسعه پایدار استان هستند.
وی افزود: همدلی و تعامل شرکت‌های دانش بنیان، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی، ضامن ارتقای علمی، فناوری و در نتیجه توسعه اقتصادی استان خواهد بود.
جعفری یادآوری کرد: نفس برگزاری این جلسه همدلی و تعامل جهت بهره‌مندی حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان استان از اعتبارات متمرکز صندوق توسعه ملی است چرا که مجموعه مدیریت استان باور دارد که توسعه فعالیت‌های فناورانه، علمی و دانش‌بنیان موجب توسعه پایدار استان خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به برخی از دستاوردهای بانک‌ها و دیگر سازمان‌های اجرایی استان در سطح ملی، خاطرنشان کرد: تلاش حداکثری مجموعه استانداری، جذب تسهیلات و اعطای آن با نرخ سود بسیار پایین است و استفاده بهینه از این تسهیلات، با برگزاری جلسات تخصصی‌تر و بحث‌های بیشتر میسر می شود.
وی واحدهای دانش بنیان را به دلیل استفاده بهینه از دانش روز در راستای اعتلای بخش تولید و ایجاد اشتغال در استان، مهم خواند و تاکید کرد: دولت و پارک علم و فناوری در راستای حمایت هرچه بیشتر از این وحدها آمادگی دارند.
جعفری در این خصوص به موفقیت صنعت مرغداری استان به واسطه استفاده بهینه از  دانش روز، بهره گیری مناسب از اتوماسیون و کاربرد هم راستای دانش و صنعت اشاره کرد و گفت: این تعامل موجب شده کردستان رتبه اول در بین ۸ استان غرب و شمالغرب و رتبه نهم کشوری در تولید مرغ را کسب کند.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان با اشاره به دستاوردهای سالهای اخیر در این حوزه، ابراز امیدواری کرد با پیگیری ها و تشکیل جلسات مستمر، جذب اعتبارات  تخصیص یافته صندوق توسعه ملی در حوزه واحدهای دانش بنیان افزایش یابد.
وی در ادامه اعطای یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال  تسهیلات بانکی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ استانی در قالب سرمایه در گردش با نرخ سود ۱۰ درصد به واحدهای تولیدی استان را از اقدامات مثبت دولت در سالجاری دانست و تصریح کرد: بانکها  و دولت موظف هستند هرچه بیشتر از شرکت های ارزشمند دانش بنیان حمایت کنند و دستگاه های اجرایی نیز در تامین مالی و پشتیبانی هرچه بیشتر، تلاش کنند.
جعفری در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت بانک‌ها از طرح‌ها و فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و تسهیلگری در اعطای تسهیلات، گامی در جهت رفع موانع توسعه علمی، فناوری و پایدار استان برداشته شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک‌ها در نحوه تعامل خود با شرکت‌های دانش‌بنیان چابک‌تر عمل کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..