تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش ۵ هزار شهروند تهرانی در کارگاه‌های کمپین موتورسوار خوب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مجتبی دانشور با بیان این خبر گفت: فاز میدانی و آموزشی کمپین موتورسوار خوب به همت معاونت اجتماعی و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در ۴ منطقه ۱۰، ۱۴، ۱۵و  ۱۸ طی ۵ هفته گذشته با برگزاری کارگاه های آموزشی دنبال شده است. 

وی افزود: مخاطب کارگاه‌های آموزشی دانش آموزان، زنان خانه دار، عموم شهروندان، کودکان، مربیان مهدکودک ها، و دانش آموزان موتورسوار هستند که در واقع به آن‌ها آموزش داده می‌شود تا نکات ایمنی لازم را به اطرافیان خود از قبیل پدر و یا برادر که راکب موتور هستند یادآوری کنند.

مدیرکل امور آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد:  استفاده از کلاه ایمنی، عدم ورود به خط ویژه، پیاده‌راه، تونل و ... نکات آموزشی این کلاس ها هستند و  کودکان آموزش دیده پس از این دوره برچسب‌هایی را روی کلاه و یا موتور  راکبانی که قوانین را رعایت می کنند، می چسبانند و آن‌ها را به عنوان موتورسوار خوب به جامعه معرفی می‌کنند.

 وی خاطرنشان کرد طی پنج هفته گذشته ۱۱۴ کلاس آموزشی برای جامعه هدف برگزار و ۵۲۲۱ نفر در آنها شرکت کرده اند.

دانشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از موتورسوارها از موتور به عنوان وسیله امرار معاش استفاده می‌کنند،  موتورسواران قانون‌مدار با عنوان موتورسوار قهرمان خانواده معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش ۵ هزار شهروند تهرانی در کارگاه‌های کمپین موتورسوار خوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..