تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تولید خودروی هاچبک جدید توسط تویوتا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی Toyota GR Yaris یکی از جذاب‌ترین هاچبک‌های موجود در اروپا و ژاپن است، اما به نظر می‌آید مدل‌های جدیدتری در راه‌اند. بر طبق گزارش برخی خبرگزاری‌ها یک مدل تویوتا GR Corolla قرار شده تا سال ۲۰۲۳ به بازار کشور انگلیس بیاید و این اتومبیل از موتور مشابه با یاریس بهره خواهد برد. این مدل قرار است برای رقابت با خودرو‌های شناس مانند Ford Focus St و Hyundai i30 N به بازار عرضه شود. شایعات همواره درباره وجود یک مدل بهتر از خودروی تویوتا یاریس منتشر می‌شدند. مدیر طراحی شرکت تویوتا، توشیو کانی، در اوایل سال ۲۰۱۹ به منابع خبری گفته بود که یک هاچبک جذاب و جدید در حال ساخت و توسعه است، اما این مدل هنوز در مرحله برنامه ریزی قرار دارد. منظور وی در واقع آن بود که این خودرو در مراحل اولیه قرار دارد و شرکت در حال ساخت بدنه آن نیست همچنین به گفته او این خودرو قرار نبود تا از سیستم هیبریدی بهره‌مند شود. اگر گفته‌های وی حقیقت داشته باشند امکان انتشار یک خودروی هاچبک جدید و پر سرعت در سراسر دنیا وجود دارد.

احتمال تولید خودروی هاچبک جدید توسط تویوتا

مشخصات فنی خودروی GR Yaris

خودروی GR Yaris یه یک موتور توربو شارژ ۱.۶ لیتری با سه سیلندر مجهز است. این موتور قدرت ۲۵۷ اسب بخار دارد و گشتاور آن نیز ۳۶۰ نیوتن بر متر است. مدل دیگری از این اتومبیل وجود دارد که ۲۶۸ اسب بخار قدرت دارد. همچنین در این مدل یک خودری ۶ سرعته دستی با سیستم رانش تمام چرخ‌ها است. این خودروی هاچبک زیبا صفر تا صد را در ۵.۵ ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعتی معادل ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت دارد. این خودروی کوچک تنها یک تن و دویست و هشتاد کیلو وزن دارد. گفتنی است که خریداران اروپایی می‌توانند این خودرو را در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ از شرکت تویوتا سفارش دهند.

احتمال تولید خودروی هاچبک جدید توسط تویوتا

لازم به ذکر است که تولید خودروی Corolla همچنان برای خیلی از منابع خبری یک سوال است و برخی معتقدند شرکت تویوتا پس از عرضه مدل جدید یاریس دیگر علاقه‌ای به عرضه یک خودروی هاچبک در مدت زمان کوتاه نخواهد داشت. با این حال از آنجا که میزان درخواست خودرو‌های هاچبک در طی سال‌های اخیر افزایش داشته انتظار می‌رود شرکت تویوتا برخلاف روال پیشین خود پیش برود و راه جدیدی را طی کند.

احتمال تولید خودروی هاچبک جدید توسط تویوتا

بیشتر بخوانید: کوچک‌ترین طراحی مفهومی کراس‌اوور کیا معرفی شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تولید خودروی هاچبک جدید توسط تویوتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..