تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه 4G LTE سامسونگ گلکسی S20 اولترا در راه است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دروان عجیبی برای گوشی‌های هوشمند قرار داریم. این دستگاه‌ها هر روز در حال پیشرفت هستند و انگار قطار سریع السیر توسعه آن‌ها قصد کند شدن ندارد. این دوران عجیب در محصولات اخیر سامسونگ بیشتر از همیشه متبلور می‌شود.

از گوشی‌ با پنل پشتی شیشه‌ای که مانند پلاستیک خش می‌افتد گرفته تا گوشی‌ که قرار بود تنها از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی کند، اما اکنون نسخه 4G LTE نیز دارد. اگر برای شما سوال شده است که ما درباره کدام دستگاه صحبت می‌کنیم باید به شما بگوییم که منظور ما سامسونگ گلکسی S20 اولترا است. این گوشی در ابتدا قرار بود تنها با یک نسخه، یعنی 5G عرضه شود.

نسخه 4G LTE سامسونگ گلکسی S20 Ultra

اما با این که این ادعا از ابتدا برای گلکسی S20 اولترا وجود داشت، پس از رونمایی آن در ۱۱ فوریه، بعضی از سایت‌های محلی سامسونگ (مانند سایت کشور اندونزی) یک گوشی جدید با نام Galaxy S20 Ultra LTE در فهرست خود قرار داده‌اند. با نگاهی ساده به اسم این دستگاه متوجه می‌شوید که این دستگاه از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تصویر فاش شده از پنل پشتی گلکسی A11 

نسخه 4G LTE سامسونگ گلکسی S20 اولترا در راه است

آیا پیکربندی این دستگاه متفاوت است

اکنون سوالاتی در ذهن ما درباره این گوشی با پیکربندی جدید شکل گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا سخت‌افزار این نسخه با مدل 5G اولترا متفات است یا تنها باید قابلیت 5G در تراشه این دستگاه غیرفعال شود و دیگر نیازی به تغییر کلی آن نیست. ممکن است دلیل طراحی چنین نسخه‌ای، کشور‌هایی باشند که به اینترنت همراه نسل پنجم دسترسی ندارند. بخش تجاری سامسونگ به طرز هوشمندانه‌ای از انتشار جزئیات این مسئله صرف نظر کرده و به روی جنبه‌های دیگر آن متمرکز است.

با در نظر گرفتن این مسئله باید بگوییم که اکنون دو فهرست مشخصات برای این گوشی وجود خواهد داشت، یکی برای گلکسی S20 اولترا 5G و دیگری برای نسخه 4G LTE همین دستگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه 4G LTE سامسونگ گلکسی S20 اولترا در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..