تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندروید ۱۰ سرانجام به OnePlus 6T اپراتور T-Mobile رسید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون چند ماهی است که اکثر گوشی‌های OnePlus 6T در حال اجرای آخرین نسخه اندروید هستند اما کسانی که از T-Mobile استفاده می‌کنند برای بروزرسانی دچار مشکل شده‌اند. کاربرانی که این دستگاه را از T-Mobile خریداری کرده‌اند به اندروید ۱۰ دسترسی نداشته و هنوز در حال استفاده از نسخه قبلی هستند. این مسئله صاحبان این دستگاه‌ها را ناراحت کرده است. البته امروز گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که از پایان این مشکل خبر می‌داد.

اندروید ۱۰  به OnePlus 6T می‌رسد

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، این شرکت مخابراتی سرانجام عرضه بروزرسانی اندروید ۱۰ برای دستگاه‌های OnePlus 6T را آغاز کرده است. مانند همیشه عملیات انتشار یک بروزرسانی در چند مرحله انجام می‌شود و دسترسی همه کاربران به این سیستم‌عامل چند روزی به طول خواهد انجامید. اما مسئله مهم این است که گوشی OnePlus 6T شما به زودی به جدیدترین سیستم‌عامل اندروید دسترسی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: احتمال معرفی وان‌پلاس ۸ پرو در هفته آینده

سرانجام اندروید ۱۰ به OnePlus 6T اپراتور T-Mobile رسید

پچ امنیتی منتشر شده برای OnePlus 6T

پس از نصب نرم‌افزار ۱.۶ گیگابایتی، روی دستگاه شما اندروید ۱۰ و چپ امنیتی ماهانه دسامبر ۲۰۱۹ اجرا می‌شود. اگر حس می‌کنید اکنون برای پچ امنیتی دسامبر دیر است باید بگوییم که درست می‌گویید. متاسفانه شرکت وان‌پلاس هنوز با معنی کلمه "ماهانه" در عبارت "بروزرسانی امنیتی ماهانه" آشنا نشده است. لازم به ذکر است که این پچ امنیتی حتما برای گوشی هوشمند شما لازم است زیرا نسبت به نمونه قدیمی خود موارد بیشتری را در خود جای داده است در نتیجه قطعا پیشرفت خواهد کرد.

آخرین و مهم‌ترین نکته که نباید از قلم بیاندازیم این است که در این بروزرسانی به ما "رفع اشکال عمومی" عرضه می‌شود و به وسیله آن دستگاه به ثبات بهتری می‌رسد. همچنین باید گفت که این بروزرسانی به A6013_34_191228 معروف است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندروید ۱۰ سرانجام به OnePlus 6T اپراتور T-Mobile رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..