تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات نسخه لایت جدید Honor 9X فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از دو هفته پیش تصاویری از هوآوی منتشر شد که نشان می‌داد این شرکت قصد دارد یک نسخه لایت (Lite) جدید از گوشی 9X خود عرضه کند. ما در آن زمان اطلاعات زیادی در دست نداشتیم که بتوانیم منتشر کنیم، اما اکنون به لطف یک سایت خرده فروشی پاکستانی اطلاعات جدیدی از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است. این فهرست اطلاعات جدید مشخصات کلیدی و قیمت این دستگاه را تائید می‌کند.

در ادامه تصویر منتشر شده از این سایت که اطلاعات قیمت و مشخصات داخلی نسخه لایت جدید 9X را نشان می‌دهد، مشاهده می‌کنید:

اطلاعات نسخه لایت جدید Honor 9X فاش شد

اطلاعات ظاهری گوشی جدید آنر

بر اساس اطلاعات به دست آمده، گوشی جدید هواوی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FullView با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پشت این دستگاه با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مشاهده می‌کنیم که با یک سنسور ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. البته همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در پشت این دستگاه به غیر از دوربین یک حسگر اثر انگشت نیز طراحی شده است. ابعاد گوشی مذکور برابر ۱۶۰.۴ در ۷۶.۶ در ۷.۸ میلی‌متر است.

اطلاعات نسخه لایت جدید Honor 9X فاش شد

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد 

مشخصات داخلی Honor 9X Lite

درون این گوشی یک تراشه Kirin 710 وجود دارد که به وسیله یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. همچنین باتری استفاده شده برای نسخه لایت 9X هواوی ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. با بررسی بخش نرم‌افزاری این گوشی متوجه می‌شویم که از رابط کاربری EMUI 9.0 با اندروید ۹ در آن استفاده شده، اما می‌توان آن را به نسخه بالاتر این سیستم‌عامل یعنی اندروید ۱۰ ارتقاء داد.

قیمت گوشی Honor 9X Lite در این سایت ۲۰۷ دلار اعلام شده و علی رغم عدم وجود تاریخ رسمی راه اندازی یا اطلاعات دیگری از طرف Honor، در حال حاضر برای پیش سفارش آماده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات نسخه لایت جدید Honor 9X فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..