تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیش از این که رویداد MWC لغو شود، قرار بود TCL در آن حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد داشته است تا در این رویداد از طرح مفهومی یک گوشی با صفحه نمایش کشویی رونمایی کند. بله درست متوجه شدید، صفحه نمایش کشویی نه منعطف. این یکی جدیدترین طراحی‌های نمایشگر برای دستگاه‌های هوشمند است.

انتشار رندرهای طرح مفهومی TCL

تصاویر این دستگاهِ رونمایی نشده امروز در فضای مجازی منتشر شد. اما سوالی که در ذهن ما پس از دیدن این عکس‌ها ایجاد شد این است که اصلا یک نمایشگر کشویی چگونه کار می‌کند. واقعا هنگامی که صفحه کشویی را باز می‌کنیم چه اتفاقی برای دستگاه می‌افتد و عملکرد آن چگونه است؟

اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL

بهترین حدس ما هم اکنون درباره نحوه عملکرد این کانسپت این است که یک بخش از صفحه نمایش انعطاف پذیر خم شده یا پشت دیگری پیچیده می‌شو؛ اما این نمایشگر منعطف چقدر دوام دارد و چقدر چین و چروک روی صفحه نمایش ایجاد می‌کند.

اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL

بیشتر بخوانید: نسخه 5G دو گوشی میان‌رده سامسونگ به آمریکا و چین محدود نمی‌شود

از آن‌جایی که رندر‌هایی شبیه این برای تبلیغات طرح‌های مفهومی ساخته می‌شود، مطمئنا هیچکدام از چین و چروک‌های دستگاه را نشان نمی‌دهند. در نتیجه ما بسیار از لغو شدن MWC ناراحت هستیم، زیرا آن جا بود که می‌توانستیم به جواب بسیاری از سوال‌های خود برسیم.

اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL

مشکلات پیش‌روی گوشی کشویی TCL

این طرح یک از جذاب‌ترین ایده‌های ارائه شده در چندین سال اخیر است، اما ممکن است برای رسیدن به مرحله نهایی و عرضه جهانی با مشکلات متعددی رو به رو شود. البته این جمله چند سال گذشته برای گوشی‌های منعطف که امروز در بازار حضور دارند، صدق می‌کرد، اما اکنون تعداد زیادی از آن‌ها در طرح‌های مختلف دیده می‌شود. پس باید کمی مثبت‌اندیش باشیم.

شرکت TCL آن چنان در بازار گوشی‌های هوشمند، خصوصا خارج از چین، شناخته شده نیست. اما این طرح آینده‌نگرانه می‌تواند کمک زیادی به شهرت و شناخته شدن آن کند.

اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..